Mohd Afham & Ain Najwa

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aisya Syifaa

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Alyaa Zulfa

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Azizul Hakim

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, August 21, 2008

Bowling yang 'Best'!

Lepas awe dapatkan kompang untuk Amad, awe terus balik, solat, keluar bali. Kali ni keluar dengan Ama, adik yg kedua bongsu. Awe dah janji dengan Asiah, adik Pakchan untuk main bowling dengan dia harini. Macam biasa, awe pergi jemput Asiah, tingkatan 2, dekat Kampung Melayu Sungai Buloh. Kitorang nak main bowling dekat One Utama.

Puas betul main kali ni sebab main tiga game dan asyik strike je. Yang pasti, ama dan asiah kalah...hehe..(cuba lagi lain kali yer!)

Teringat pula pengalaman tak best bulan lepas, awe join perlawanan bowling anjuran Wanita Keadilan Selangor.Susah betul nak kumpulkanorang untuk bentuk dua pasukan. Satu grup ade 4 ahli. Alhamdulillah, lepas ke hulu-hilir mencari peserta dan untuk mengisi yang kosong dan menggantikan yang menarik diri, akhirnya berjaya juga kumpul 8 orang. Awe, Ziha (kawan awe merangkap bakal kakak ipar, insyaAllah), Fizah & Nora (UIA), Ama & dua orang kawan dia, (tingkatan 4), dan yang paling muda, jida (darjah 4).

Perlawanan dibuat kat Summit USJ. Kenangan lama masa belajar kat SAMBEST dulu, kekadang lepak sini dengan syue. Sesampai je kat tempat bowling, terus terasa cuak. Peserta lain semuanya dah besar2 dan muka pro. Rasanya, grup kitorang lah yang paling muda dan muka amatur.

Awe tak tahu lah apa yang tak kena dengan permainan awe hari tu. Majoriti masuk longkang. Tak pernah awe main seteruk tu. Rasa kecewa ade, bengang ade, penat pun ade. Mungkin nervous kot. Sebelum ni main untuk suka-suka. Tapi hari tu main atas nama perlawanan. Yang paling tak puas hati, grup lain ada ahli nya lelaki. Tak tahu lah pulak boleh, sebab program ni anjuran WANITA. Padahal abang Hakim dah offer nak ikut. On top of that, ada lagi yang paling paling paling tak puas hati..(geramm nih!). Grup kat lane sebelah, menang hadiah tempat kedua disebabkan abang tu tolong buat balingan untuk akak-akak dalam grup dia. Agak-agak tak ada orang perhati, dia pun baling. Mana keadilan???
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...