Mohd Afham & Ain Najwa

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aisya Syifaa

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Alyaa Zulfa

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Azizul Hakim

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, August 18, 2008

Ahlan Wa Sahlan!

Assalamualaikum dan ahlan wa sahlan kepada semua.

Alhamdulillah, setelah sekian lama difikirkan dan dipertimbangkan, akhirnya dengan izinNya jua awe berjaya wujudkan blog ini. Walaupun agak sederhana, awe rasa, memadailah dulu dengan kesederhanaan ini sebab awe tidak pasti dengan tahap istiqamah awe dalam mengemaskini blog ini.

Tambahan pula, awe bukanlah seorang yang 'out-spoken', yang akan meluahkan apa sahaja yang terfikir di kepala. Selama ini awe banyak berfikir mengenai pelbagai perkara tetapi awe tidak pernah meluahkan samada secara lisan ataupun coretan. Banyak perkara yang awe diamkan dan banyak juga yang awe dah lupa. Oleh itu, awe berfikir, blog ini adalah sebuah landasan terbaik untuk awe mengabadikan segala apa yang di dalam fikiran awe.

Justeru, apa yang terkandung di dalam blog ini secara tidak langsung menggambarkan keperibadian awe. Dan perlu diingatkan yang tujuan blog ini diwujudkan adalah untuk simpanan awe semata-mata, supaya awe takkan lupa pada suatu masa nanti. Blog ini bukanlah untuk membuatkan diri ini terkenal apatah lagi untuk memprovokasi mana-mana pihak. Oleh itu, awe minta maaf banyak-banyak andai ade pihak yang akan tersinggung dengan apa sahaja perkara yang awe fikirkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...