Mohd Afham & Ain Najwa

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aisya Syifaa

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Alyaa Zulfa

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Azizul Hakim

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, August 3, 2012

Ramadhan Yang Baru!

Alhamdulillah, awe dipanjangkan umur menjalani ibadah puasa di bulan Ramadhan yang mulia. Post awe kali ni tentang Ramadhan yang baru! Ha, baru di sini membawa erti yang positif dalam kehidupan awe. Kenapa? Yela, kali ini, alhamdulillah, berpuasa dengan suami tersayang dan dua cahayamata yang sangat comel, alhamdulillah....syukur sangat-sangat. Sampai sekarang macam masih tak sangka awe dah ada dua anak yang sedang membesar. Bila peluk dua-dua, terasa ketenangan dan perasaan yang hanya Allah yang tahu.

Ini gambar kami sekeluarga di PD Ostrich Farm awal tahun hari tu =)


Lagi satu perkara baru dalam Ramadhan kali ini, alhamdulillah, awe berpuasa dengan nutrisi Herbalife. Disebabkan awe kena gain weight beberapa kilo, setiap kali sahur dan berbuka dengan nasi dan shake yang sedap! Seminggu pertama berpuasa, awe perasan yang awe tak rasa lapar langsung, cuma haus je. Kebiasaannya, ramadhan2 yang lepas, dalam waktu asar, perut dah terasa mencucuk-cucuk kelaparan, lebih-lebih lagi dua ramadhan berturut berpuasa dalam keadaan perut sarat mengandung.

Beberapa hari ni awe buat shake vanilla+honey dew, masyaAllah, sedapnyeeeee...
Apa yang paling best, adik bongsu, ahmad yang tak makan buah langsung, boleh habiskan secawan shake tu. Alhamdulillah...harap-harap lepas ni dia boleh nak terima buah sikit-sikit.

Kalau korang nak rasa sihat bertenaga di bulan puasa ni, bolehla amalkan shake Herbalife sebagai makanan yang sihat untuk badan kita. Ini ada jadual pemakanan yang lengkap disediakan supaya senang korang nak ikut =)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...