Mohd Afham & Ain Najwa

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aisya Syifaa

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Alyaa Zulfa

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Azizul Hakim

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 1, 2010

Bermulanya Trimester Ketiga

Alhamdulillah, hari ini, 1 Jun, bermulalah fasa ke-3 kandungan Awe.
Antara beberapa perubahan yang dirasakan sejak beberapa hari lalu...

1)Baby semakin aktif bergerak...atau..
mungkin dia tersedu sebab terlalu banyak menelan cecair amniotik??
2)Sakit pinggang, sesak nafas, susah nak tidur malam...mencari posisi yang selesa
3)Pertambahan berat badan yang mendadak. Tapi syukur sebab berat bukannya bertambah kat seluruh badan. So, 'body' masih maintain la lepas bersalin nanti...hehe
4)Dah mula kelihatan 'stretch mark' kat perut.
5)Sangat kerap keluar masuk toilet...

Sejak beberapa hari kebelakangan ini, ada je perkara-perkara yang mengganggu sensitiviti awe> Hati ni mudah sangat terusik, air mata senang mengalir. Tapi, awe cuba sedaya-upaya untk berfikiran positif dan bertukar ke mood ceria. Harap-harap baby tak akan terpengaruh dengan Ummi nye yang sensitif.. ;-)

Awe tak ada lagi cadangan nama apa nak bagi kat baby. Hari tu doktor cakap, kemungkinan besar perempuan. Tapi, awe ngan abang tak rasa konfiden lagi. Tunggulah hasil scan hujung bulan nanti.

1 comment:

Abdussyakur bin Abd Wahab said...

tahniah awe.... semoga slmt melahirkan dan membesarkan baby....
choi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...