Mohd Afham & Ain Najwa

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aisya Syifaa

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Alyaa Zulfa

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Azizul Hakim

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, August 25, 2009

Jemputan ke Hari Bahagia



Salam sahabat-sahabat yang disayangi.

Sudilah kiranya hadir ke majlis perkahwinan Awe 3 Oktober ni.

Majlis pernikahan akan berlangsung pada 2 Oktober 2009 di Masjid al-Faizin, Tmn Desa Jaya, Kepong, KL.
Aturcara: Solat Maghrib, Tazkirah oleh Abah, Solat Isya', Akad Nikah, Jamuan.

Sila sms nama dan alamat ke 014 222 9255 @ 013 643 1774 untuk kad jemputan.

Kehadiran dan doa daripada sahabat-sahabat pasti akan menyerikan lagi majlis Awe, InsyaAllah.

Terima Kasih :-)

8 comments:

Nor Atiqah Abd Talib said...

Salam, awe..
Insya ALLAH, kalau xde pape yg menghalang sy akan hadir..
Dgn shbt2 kite yg lain..batch kite msti pg ramai2! Hehe..
Semoga segala urusan berjalan lancar..
* kongsi bahagia utk awe ^_~

Ilham Nur said...

Awe, afham ni adik atau abang Afwaz?

azura said...

salam.kak doakan moga sglanya bjln lncr nnt.insyaAllah kita wt konvoi ramai2

azura said...

tq sudi jmpt.kalu midterm kak cncel hr tu insyaAllah kak g bsma shbt2.
ni almt kak
noor azura mat safalisan
lot 523 kampung padang lembek
16450 ketereh,kota bharu
kelantan

kak zura said...

salam.ni alamat kak
noor azura mat safalisan
lot 523,kampung padang lembek
16450 ketereh,kota bharu
kelantan

kak nk mhn maaf awl2 lg sbb xdpt hdr ke mjls ni,ada exm soca 2.30ptg 3okt
insyaallah ada konvoi batch ke mjls smbil brya d rmh shbt2 trdkt

barakallahufik

Shazwani Adnan said...

salam

awe, tahniah ek wani ucapkan. dh nak jadi isteri orang dah =) tapi minta maaf tak dapat hadir sebab tak ada kat malaysia. seronok betul kaau dapat pergi, boleh dapat berkat sikit :D

apa pun tahniah dari wani

Shazwani Adnan
Moscow

Penduga Arus said...

Salam alayk.. alfu mabruk yaa ukhti.. semoga brbahagia hingga ke akhir hayat.. insyaAllah

Anarif_88 said...

congrat on ur marriage kak awa!sorry x dpt join the crowd.been very busy lately.maklumla.dh hujung sem.once again,congrats!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...