Mohd Afham & Ain Najwa

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aisya Syifaa

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Alyaa Zulfa

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Azizul Hakim

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, May 18, 2009

Hospital oh Hospital...

Semalam teman Kak Dila (sepupu) pergi Hospital Teluk Intan. Wak Awik sedang diberi ujian yang hebat oleh Allah. Kak Dila tak dapat teman ayah nya sewaktu di operate jumaat lepas sebab sibuk dengan urusan pendaftaran sem baru di UNITAR Kelana Jaya.

Wak Pah setia menanti suami tersayang di hospital bersama si kecik Adibah, 2 tahun setengah. Syukur Adibah tak banyak meragam walaupun terpaksa bermalam di hospital selama seminggu ni dan mungkin lebih lama lagi.

Malam tadi Awe bawa balik Wak Pah ngan Adibah ke rumah Sabak Bernam. Tukar syif dengan Kak Dila ngan Yan (adik Awe). Kebetulan Yan bercuti dari UITM Sarawak dan sedang mengikuti kursus kejururawatan. Awe yang sangat takut dengan jarum dan darah terpaksa menolak dengan cara yang paling baik untuk tidak menjaga Wak Awik dan menawarkan diri menolong Wak Pah pula. Biarlah Yan jaga. Itu bidang dia.

Jam hampir memasuki 12 tengahari...baru awe tersedar akan sesuatu yang sangat penting. Ya Allah!!! Hari ni 18hb. Temujanji Awe kat Hospital Selayang!! Ya Allah...tak tau lah kenapa hati ini sangat yakin yang selasa adalah 18hb....

Tapi, kepuasan hati dapat menolong keluarga Kak Dila mengatasi kekecewaan Awe yangterlepas temujanji yang telah dibuat 4 bulan lepas...

5 comments:

::t|Ra mIsSyU:: said...

awe skt ape?yg anxiety tu lg ke?

mata_bisikanrahsia said...

xla..yg tu..alhamdulillah dah xde sjak after spm.

xpe jgn risau, awe sehat2 je.. ;-)

a.K.u said...

iya...awe sangat sihat...

sbb itu bisa terbang kesana sini bersama kami...(n_n)

Alhamdulillah, dipinjamkan kekuatan dariNYA...

Tabah ya Awe!

Chayok2!

sandy sha said...

thank u soo much my lovely cousin..
but sad sgt2 coz xlama lg..status awe da bertukar..da xleh cm dulu2 lg..huhuhu

kookkkoo qweee said...

cara menambah berat badan secara cepat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...